Uczeń:
Студент:
Wykonaj w programie Scratch grę, w której zadaniem użytkownika będzie wpisywanie wyników dziesięciu działań podawanych kolejno przez duszka. Działanie, którego wynik będzie podawał użytkownik, to mnożenie. Czynniki powinny być losowane przez program z zakresu od 1 do 10, natomiast wyniki gracz wpisze za pomocą klawiatury. Na zakończenie gry duszek wyświetli komunikat o liczbie zdobytych punktów.
Projekt zapisz pod nazwą tabliczka_mnożenia.
У програмі Scratch створіть гру, в якій користувач повинен буде послідовно ввести результати десяти дій, заданих спрайтом. Дія, про яку повідомляє користувач, є множенням. Фактори повинні бути рандомізовані програмою в діапазоні від 1 до 10, при цьому гравець вводить результати за допомогою клавіатури. В кінці гри спрайт відобразить повідомлення про кількість набраних очок.
Збережіть проект як таблицю множення.